توزیع رزق معنوی عفاف و حجاب در سه شنبه های مهدوی

توزیع رزق معنوی عفاف و حجاب در سه شنبه های مهدوی

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
یونس میجانی گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب بسته های رزق معنوی شامل کاغذ نوشته هایی با مضمون عفاف و در بین بانوان رهگذر توزیع شد.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام سجاد (ع) طرح سه شنبه های مهدوی با همکاری نوجوانان عضو کانون سیدالساجدین (ع) برگزار شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت با اشاره به این که سه شنبه های مهدوی با برپایی ایستگاه مهدویت مقابل درب ورودی مسجد اجرا شد، ابراز کرد: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب بسته های رزق معنوی شامل کاغذ نوشته هایی با مضمون عفاف و در بین بانوان رهگذر توزیع شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیین موضوع عفاف و حجاب است و ما این هفته در سه شنبه های مهدوی این مهم را مورد توجه قرار دادیم.

 

 

میجانی اظهار کرد: همچنین با مشارکت نوجوانان مسجدی عضو کانون شاه زرد نذری و شکلات تهیه و در بین روزه داران رهگذر و عابرین توزیع شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این به منظور تداوم برنامه های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ انتظار، سه شنبه های مهدوی بچه های مسجد امام سجاد (ع) به نام کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) در سامانه کشوری سه شنبه های مهدوی ثبت شد.

 

 

پایان پیام/ 586