مسابقه عکاسی جلوه های حضور برگزار می‌شود

مسابقه عکاسی جلوه های حضور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده گفت: با توجه به اهمیت روز جهانی قدس، ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد مسابقه عکاسی جلوه های حضور را برگزار کند.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به اهمیت روز جهانی قدس، این ستاد در نظر دارد مسابقه عکاسی جلوه های حضور را برگزار کند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس عکس گرفته و از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09139492582 برای ما ارسال کنند.
وی با اشاره به این که مسابقه عکاسی جلوه های حضور محدودیت سنی ندارد، بیان کرد: زمان ارسال آثار از روز جهانی قدس به مدت ۳ روز بعد از آن است و ۱۰ نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می شود.
خوبی زاده با بیان این مطلب که روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: روز قدس روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان بر علیه استکبار است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان‌ و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.
وی ضمن دعوت از فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، عنوان کرد: فعالان مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فردا جمعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنها تا آزادی قدس شریف اعلام می کنند.

 

 

پایان پیام/ 586