پیامبر اکرم رسالت جهانی دارند/آمریکا امروز مصداق جبار و مستکبر است

پیامبر اکرم رسالت جهانی دارند/آمریکا امروز مصداق جبار و مستکبر است

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
ماموستا عثمان زاده گفت: پیامبر اکرم رسالت جهانی دارند و لذا معجزه ایشان قرآن کریم نیز باید جاودانه و جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ماموستا رحیم عثمان زاده، شامگاه چهارشنبه، در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مصلای شهرسستان سلماس برگزار شد، اظهار کرد:پیامبر اکرم رسالت جهانی دارند و لذا معجزه ایشان قرآن کریم نیز باید جاودانه و جهانی باشد.

امام جمعه اهل سنت سلماس افزود: ما هر چه امروزه داریم از سایه قرآن کریم است و این کتاب الهی ما را به مبارزه با استکبار و طاغوت دعوت می کند ولی ما متاسفانه آن گونه که باید حق قرآن را ادا نکردیم.

 وی افزود:  قرآن کریم از غیب ها و آینده ها خبر می دهد و تکلیف امت اسلامی در سیاست ها، حکومت ها و قضاوت ها و مباحث دیگر مشخص کرده است.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا امروز مصداق جبار و مستکبر است، تصریح کرد: آمریکا امروزه در جهت حمله به بنیان های دین تلاش می کند و عمل به قرآن کریم پوزه استکبار را به خاک خواهد مالید.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام علی (ع) گفت: امام علی (ع) در کنار پیامبر شجاعت های بی نظیری را از خود نشان داده بود و شهادتش را نبی مکرم اسلام به حضرت بشارت داده بودند.

مبارزه با طاغوت اساس دین اسلامی است

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام مهدی عیوض بیگی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس با تاکید بر این که مبارزه با طاغوت اساس دین اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی علم و پرچم مبارزه و کفر با طاغوت را بلند کرده است.

وی ادامه داد: امروز مهم ترین مشکل استکبار با اسلام مبارزه آن ها با طاغوت است و این نشست های وحدت و مقاومت برای اعلام مبارزه با کفر و طاغوت است.

کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام است

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه شهرستان سلماس نیز در این جلسه اظهار کرد:  امام علی (ع) در وصیت نامه خود به امت اسلامی تاکید می کند که با اموال و جان ها و زبان های خود در راه خدا جهاد کنید.

وی افزود: این که رهبر انقلاب مسئله جهاد تبیین را مطرح می کنند برگرفته از کلام نورانی امیرمومنان است و امروز بیش از گذشته به جهاد تبیین در مورد دستاوردهای انقلاب و توطئه های دشمن مبنی بر ایجاد تفرقه در بین امت است.

امام جمعه سلماس در ادامه توجه جدی به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سفارش دیگر امام علی (ع) عنوان کرد.

وی افزود: کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام است و بعد از ماه رمضان جلوه های این فتنه بیشتر آشکار خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: در طول این 40 سال گذشته هر گونه فتنه ها را ایجاد کردند اما نتیجه نگرفتنه و لذا برای تضعیف روحیه دینی جوانان و استکبار ستیزی آن ها، به دنبال فتنه کشف حجاب و نمایان کردن بدن های زنان هستند.

وی بیان کرد: اگر امت های اسلامی با تمام توان در برابر استکبار و در حمایت از فلسطین قیام کنند، کشورهای نظام استکباری هم حساب کار دستشان می آید و امسال با حضور خودمان مشت محکم دیگری بر دهان رژیم صهیونیستی خواهیم زد.

 

 

گفتنی است؛ در پایان این نشست از برخی خانواده های روحانی شهرستان سلماس تجلیل شد.

پایان پیام/ 566