پخش مستند ضد صهیونستی کانون «دوستان آسمانی» جهرم از شبکه «مستند» سیما

پخش مستند ضد صهیونستی کانون «دوستان آسمانی» جهرم از شبکه «مستند» سیما

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
گواهیان گفت: مستند ‌ضد صهیونستی«در برابر تاریکی» کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» شهرستان جهرم در ماه مبارک رمضان از شبکه «مستند» سیما به نمایش در ‌آمده است.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت:‌ مستند در برابر تاریکی شرح حالی از  ورزشکاران سراسر دنیا است که به شکل های مختلف مشروعیت رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود:‌ این مجموعه در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی سیاوش معصومی، عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تهیه شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین مستند «در برابر تاریکی» با تهیه کنندگی شبکه مستند سیما  و مجری طرحی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج جهرم در طول یکسال و نیم تهیه و تولید شده و ماه رمضان امسال از شبکه مستند در حال پخش است.

 

گواهیان اظهار کرد: «در برابر تاریکی» مستندی است در مورد ورزشکارانی از سراسر دنیا که به خاطر آرمان فلسطین حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی نشده اند و یا در راستای این هدف تلاش کرده اند.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691