طبح و توزیع ۲۰۰ پرس حلیم در ماه رمضان /برپایی سفره افطاری ساده در کانون مساجد پیروان حضرت مهدی(عج)

طبح و توزیع ۲۰۰ پرس حلیم در ماه رمضان /برپایی سفره افطاری ساده در کانون مساجد پیروان حضرت مهدی(عج)

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
محبی،گفت: با توجه به فراررسیدن ماه مبارک رمضان و شب های قدر با کمک خیرین ۲۰۰ پرس حلیم در کانون طبخ و بین روزه داران و نیازمندان توزیع شده است.

گلنار محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به فعالیت جوانان در شب های قدر و ماه رمضان، گفت: با توجه به حضور پرشور و گسترده مردم در ماه مبارک رمضان در مساجد برای اقامه نماز جماعت و شرکت در برنامه های فرهنگی و مذهبی  از این ماه به عنوان بهترین فرصت برای جذب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد.

 

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه،افزود: استفاده هرچه بهتر از برکات و فضایل ماه مبارک رمضان، آشنایی با مفاهیم قرآنی و کاربردی کردن آن در زندگی و امورات روزه مره را از جمله اهداف برگزاری کلاس های تفسیر قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در این کانون است .

وی با اشاره به اینکه  ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط انسان با خداوند متعال است، تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی ،مراسم جز خوانی قرآن همراه با تفسیر ، برپایی نماز جماعت ظهر وعصر  همراه با جوایز،برپایی سفره افطاری ساده، طبخ و توزیع ۲۰۰پرس حلیم با کمک خیرین ،کمک به نیازمندان و چندین برنامه فرهنگی هنری دیگر که در کانون در حال برگزاری است.

 

 

محبی،اظهار کرد: باید مسائل دینی و اعتقادی با اجرای برنامه های متنوع بیشتر توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در بین مردم تبلیغ شود تا بتوانیم با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

 

مسئول کانون پیروان حضرت مهدی(عج)کرناچی کرمانشاه، افزود: تلاش می شود در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت زمینه های لازم برای ارتقای بنیه دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان فراهم شود.

 

 

پایان پیام/ 712