احیای شب های قدر در ۳۰ روستای جنوب کرمان به همت بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب

احیای شب های قدر در ۳۰ روستای جنوب کرمان به همت بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
حجت الاسلام جمشید خاوری با اشاره به فعالیت های گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب در ماه رمضان، گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری در ۳۰ روستای جنوب کرمان است که این مراسم با حضور طلاب عضو کانون برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب در ماه رمضان، گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری در ۳۰ روستای جنوب کرمان است که این مراسم با حضور طلاب عضو کانون برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: در کنار برپایی مراسم احیا و شب زنده داری سفره های افطاری و سحری نیز در این روستاها گسترده می شود.

 

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این روزها، برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت علی (ع) در ۳۰ روستا مناطق محروم جنوب کرمان است.

 

 

حجت الاسلام خاوری خاطرنشان کرد: این مراسم همراه با نوحه خوانی، سینه زنی، راه اندازی دسته های عزاداری و سخنرانی درباره سبک زندگی و سیره حضرت علی (ع) برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: از نیمه ماه رمضان با حمایت خیرین سفره های افطاری در ۳۰ روستای مناطق محروم گسترده شده و ما میزبان روزه داران هستیم.

 

 

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه های کانون در ایام ماه مبارک رمضان، برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) است که در ۳۰ روستا برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ 586