مسجدی‌ها با روز قدس ارتباط ماهوی دارند/ حضور بچه‌های مسجد در راهپیمایی این روز جریان‌ساز است

مسجدی‌ها با روز قدس ارتباط ماهوی دارند/ حضور بچه‌های مسجد در راهپیمایی این روز جریان‌ساز است

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
عضو شورای مرکزی قرارگاه عمّار با بیان اینکه روز قدس برای آزادی مسجدالاقصی و بر محور این مسجد است از این رو، مساجد و مسجدی‌ها ارتباط ماهوی و عِرق و علاقه بیشتری نسبت به روز قدس دارند، گفت: حضور بچه‌های مسجد در راهپیمایی این روز جریان‌ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین «حمید رسایی» در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره اهمیت گرامیداشت روز جهانی قدس امسال در مقایسه با سال های قبل، اظهار کرد: هر چه بر عمر بابرکت انقلاب افزوده می شود اهمیت بزرگداشت مناسبت ها نیز افزایش می یابد، روز قدس نیز ازجمله همین مناسبت ها است که باید با قوت و حضور پرشور مردم گرامی داشته شود.

 

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمّار تصریح کرد: به ویژه آنکه در پی تغییر و تحولات جهانی و آنچه در جریان است، رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه زوال قرار دارد و روز به نابودی می رود. از این رو نیز روز جهانی قدس امسال از روز قدس سال های قبل مهمتر است.

 

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره نقش بچه های مسجد و مسجدی ها در برگزاری پرشور و اثرگذار راهپیمایی روز قدس، تأکید کرد: روز قدس برای آزادی قدس شریف و مسجدالاقصی و بر محور این مسجد است از این رو، مساجد و مسجدی ها ارتباط ماهوی و عِرق و علاقه بیشتری نسبت به روز قدس دارند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهالی مساجد بارها ثابت کرده اند که تعهد بیشتری نسبت به برزگداشت مناسبت های ملی مذهبی دارند و قطعا حضورشان در راهپیمایی روز قدس، جریان‌ساز و اثرگذار است.

 

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 12 فروردین ماه در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان است و امشب (جمعه، ۲۵ فروردین ماه) به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/ 9