لزوم یکچارگی مسلمانان در مسئله فلسطین/ پایان رژیم صهیونیستی زوال است

لزوم یکچارگی مسلمانان در مسئله فلسطین/ پایان رژیم صهیونیستی زوال است

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
حجت الاسلام امیدی اتحاد، یکصدایی و یکچارگی مسلمان ها در مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را یک امر واجب دانست و گفت: دنیای اسلام سالهاست نسبت به ظلم و جور این جنایتکاران واکنش نشان می دهد.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با گرامی داشت روز «قدس» گفت: حضور، ایستادگی و سردادن شعار علیه کفر و الحاد و همچنین قطع ارتباط و تمنای زوال کفر یک اصل انسانی، الهی و دستور خداوند متعال در قرآن است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس افزود: اینکه راهپیمایی امسال اهمیت بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد جهتش این است که با افزوده شدن ظلم ظالمان بر مردم مظلوم فلسطین طبیعتاً فشارها و سختی هایی که بر آنان وارد می شود بیشتر است.

 

یکچارگی مسلمان ها در مسئله فلسطین

وی به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر مسلمین مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد» اشاره کرد و اظهار داشت: اتحاد، یکدلی، یکصدایی و یکچارگی مسلمان ها در مسئله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی یک امر واجب، لازم و ضروری است و دنیای اسلام سالهاست نسبت به ظلم و جور این جنایتکاران واکنش نشان می دهد.

 

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه غاصبان صهیونیست سالهاست سرزمین مادری فلسطینیان را اشغال کرده و انواع ظلم ها را به مردم به ویژه کودکان و زنان تحمیل می کنند، تصریح کرد: این ظلم ها توسط کسانی انجام می شود که ندای حقوق بشر، حق زن و حق آزادی انتخاب برای عقیده، فکر و اندیشه را سر می دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه آنها کسانی هستند که بلوای شعار «زن زندگی آزادی» را برای کشور ما به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: کمپانی های یهود، عبری و عربی که مدعی این مسئله بودند سالهاست در حق زنان کشورشان ظلم می کنند.

 

ظلم هیچ گاه باقی نمی ماند/ پایان رژیم صهیونیستی زوال است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه ظلم هیچ گاه باقی نمی ماند، عنوان کرد:  اکنون نیز درون این رژیم غاصب یک پاشیدگی و پوسیدگی به وجود آمده و به خاطر اقدامات غیر انسانی و غیر الهی که طی سال ها به وجود آورده اند، اختلافات مکرر، شکاف و دو قطبی شدیدی میان آن ها رخ داده که امیدواریم به زوال اسرائیل بینجامد.

 

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با اشراف کامل که به دنیای اسلام دارند نسبت به زوال و از بین رفتن رژیم منحوس صهیونیستی نوید دادند، اذعان کرد: از خداوند می خواهیم ظلم، فساد، فحشا و بی عدالتی در هر جای دنیا ریشه کن و در راس آن دست کسانی که علم کفر و الحاد را از جوامع به ویژه منطقه آسیا بلند کردند کوتاه شود.

 

حجت الاسلام امیدی با تصریح اینکه فلسطین باید آزاد شود و مردم بتوانند برای کشور و مملکت خود تصمیم بگیرند، حضور در راهپیمایی روز قدس را برای اصحاب مسجد، کانون های فرهنگی هنری و سایر افرادی که علاقمند به آزادی و انسانیت هستند دارای اهمیت دانست.

 

وی با اشاره به اینکه دنیای اسلام بر تعیین روزی به نام «قدس» اتفاق نظر دارند تا فریاد مظلومان و ایستادگی مقابل کفر سر داده شود، اظهار کرد: وظیفه همگان است که به صورت پرشور در محفل راهپیمایی روز قدس شرکت داشته باشند.

 

پایان پیام/ 691