برپایی محفل جمع خوانی قرآن کریم ویژه نونهالان و نوجوانان

برپایی محفل جمع خوانی قرآن کریم ویژه نونهالان و نوجوانان

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
حجت الاسلام محمدصادق سرحدی گفت: برپایی محفل جمع خوانی قرآن کریم ویژه نونهالان و نوجوانان از برنامه های جذابی می باشد که با تلاوت خود این نوجوانان همراه است و در ساعت خاصی از روز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدصادق سرحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت هیئت ثاراللّٰه مسجد سیدالشهدا (ع) مراسم ویژه ماه مبارک رمضان در روستای یداللّٰه آباد سرحدی شهرستان کهنوج برگزار شد.

 

 

 

امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) روستای یداللّٰه آباد سرحدی کهنوج بیان کرد: با شروع ماه رمضان این هیئت با راه اندازی پویش ضیافت سحری و افطاری ساده به نیابت از اموات موجب ترویج این سنت حسنه در بین اهالی شد و به لطف خداوند این پویش با استقبال مردم روستا مواجه شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اهمیت و فضیلت تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان موجب شد تا برای چندمین سال پیاپی محافل جمع خوانی قرآن کریم را در این روستا برگزار کنیم.

 

 

 

حجت الاسلام سرحدی ابراز کرد: برپایی محفل جمع خوانی قرآن کریم ویژه نونهالان و نوجوانان از برنامه های جذابی می باشد که با تلاوت خود این نوجوانان همراه است و در ساعت خاصی از روز برگزار می شود.

 

 


وی اظهار کرد: هیئت ثاراللّٰه مسجد سیدالشهدا (ع) به منظور برگزاری هر چه بهتر احیای لیالی قدر و مراسم شهادت امیرالمومنین (ع) از سخنرانان و ذاکرین محلی و شهرستانی دعوت کرد.
امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) روستای یداللّٰه آباد سرحدی کهنوج یادآور شد: هیئت ثاراللّٰه از جمله های هیئت های روستایی تازه تاسیس و فعال شهرستان کهنوج است که با ساز و کار جدیدی در اغلب ایام سال اقدام به برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی می کند.

پایان پیام/ 586