مدیرمسئول کانون سجده دلان بابل هنرمند انقلابی مسجدی مازندران معرفی شد

مدیرمسئول کانون سجده دلان بابل هنرمند انقلابی مسجدی مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
میثم رنجبر، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجده دلان شهرستان بابل طی مراسمی که به صورت وبینار با حضور رئیس ستاد فهمای کشور با محوریت تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی برگزار شد بعنوان هنرمند انقلابی مسجدی در رشته شعر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، وبینار تکریم هنرمندان انقلابی مسجد، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای شورای معاونین این ستاد به صورت همزمان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در تمامی استان ها برگزار شد.

در این وبینار از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان در رشته‌های مختلف، با برقراری ارتباط آنلاین تجلیل بعمل آمد.

 

 میثم رنجبر، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجده دلان مسجد مهدیه شهرک آزادی شهرستان بابل که از چهارده سالگی در رشته شعر با گرایش آئینی و دفاع مقدس فعالیت دارد بعنوان هنرمند انقلابی مسجدی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.  

رجب نعمتی- سرپپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران- در این وبینار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مرتضی آوینی که هفته هنر انقلاب اسلامی به نام این شهید والامقام مزین می باشد، اظهار کرد:بچه های مساجد استان مازندران در رشته های مختلف هنری نظیر شعر،‌فیلم سازی، تئاتر، هنرهای تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و... در عرصه های استانی،‌ملی و تعدادی هم در عرصه بین المللی صاحب نام و عنوان هستند.

 

وی با بیان اینکه مسجد بهترین جایگاه و خاستگاه برای تربیت هنرمند انقلابی و متعهد محسوب می شود،‌گفت: بخش اعظم مخاطبین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در گروه های مختلف سنی به ویژه نسل نو به واسطه هنر و کلاس های هنری از اعضای ثابت و تاثیرگذار مساجد محلات شده اند که این مهم یکی از ماموریت های کانون های مساجد است چرا که کانون ها باید با فعالیت های فرهنگی هنری مساجد را به پاتوق نسل نو بدل نمایند.

 

نعمتی در ادامه سخنانش به میثم رنجبر هنرمند متعهد و ارزشی و مسجدی استان مازندران که به عنوان هنرمند انقلابی مسجدی در هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی شده است اشاره کرد و افزود: این هنرمند انقلابی بعنوان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجده دلان مسجد مهدیه شهرک آزادی بابل سهم قابل توجهی در بحث تربیت هنرمند متعهد و ارزشی در کانون های مساجد استان ایفا می نمایند.

 

وی به اقبال عمومی مازندرانی ها به جشنواره گنبد فیروزه ای کانن های مساجد استان مازندران اشاره کرد و گفت: داوری بخش شعر این جشنواره را میثم رنجبر هنرمند انقلاب یمسجدی استان برعهده داشتند.

پایان پیام/ 286