هنرمند انقلابي مسجدي استان قزوين تجليل شد

هنرمند انقلابی مسجدی استان قزوین تجلیل شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
طي مراسمي با حضور حجت الاسلام خداداده رئيس ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد کشور از هنرمند انقلابي مسجدي محمد رازقي تجليل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان قزوین، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مراسم تکریم از هنرمندان انقلابی  با حضور حجت الاسلام و المسلمین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کشور به صورت وبینار و ارتباط زنده با استانهای سراسر کشور برگزار شد .دراین مراسم از آقای محمد رازقی هنرمند انقلابی در استان تجلیل شد .

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین در معرفی این هنرمند انقلابی گفت :شروع فعالیت و درخشش ایشان در مسجد و کانون  سوخته چنار بوده  که از شروع فعالیت های ایشان به 20 سال می گذرد .

 

باغبان ها در ادامه بیان کرد : کارنامه کاری این هنرمند، مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین، مدیر هنری ششمین و هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند، مدیر گروه فرهنگ و هنر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان در سال 93 ، تدریس در کارگاه های مختلف هنری در استان های اصفهان، قزوین، یزد، البرز و آذربایجان شرقی و کسب جوایز مختلفی نظیر رتبه نخست جشنواره ملی فانوس در سال 1398، برگزیده جشنواره ملی داستان کوتاه عاشورایی در سال 1390، رتبه سوم جشنواره ملی پوستر «دقیقه پنجاه و پنج» حوزه هنری در سال 1400 و برگزیده جشنواره ملی داستان کوتاه دفاع مقدس در سال 1389 می باشد.

 

محمد رازقی نیز در ادامه  بیان کرد:ما در ابتدای کار شروع فعالیت و انگیزه کارهای هنریمان از مسجد و هیئت بوده و هنوز خود را وامدار این مجموعه و فضا میدانیم و تلاشمان نیز این است که در این مجموعه و فضا بمانیم و کمک کنیم . 

 

رازقی افزود : اگر میشد که در فضای مسجد و بستر کانون های مساجد هرچه تخصصی تر بحث آموزش های هنری شکل بگیرد،به این حوزه کمک بزرگی میشد و ما در این زمینه میتوانستیم قوی تر نیز باشیم  البته در مدت اخیر تلاش هایی در حوزه آموزش های هنری در مساجد شده است.

 

این هنرمند انقلابی خاطر نشان کرد: قطع یقین بستر مسجد برای آموزش ها و تولیدات هنری بستر مناسب و مفیدی خواهد بود.

 

گفتنی است در این مراسم از محمد رازقی هنرمند انقلابی مسجدی استان قزوین تقدیر به عمل آمد.