۵۰ سبد معیشتی عیدانه بچه مسجدی های هئیت روضه الرقیه (س) جیرفت به نیازمندان

۵۰ سبد معیشتی عیدانه بچه مسجدی های هئیت روضه الرقیه (س) جیرفت به نیازمندان

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام علیرضا فراشی گفت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، تعداد ۵۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون روغن، مرغ، برنج، لپه، عدس، رب گوجه، ماکارونی و خرما هر یک به ارزش یک میلیون تومان در بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: در آستانه این عید فرخنده به همت بچه مسجدی های هیئت و حسینیه روضه الرقیه (س) طرح کمک مومنانه اجرا شد.

 

 

 

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه (س) جیرفت افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد ۵۰ سبد معیشتی شامل اقلامی همچون روغن، مرغ، برنج، لپه، عدس، رب گوجه، ماکارونی و خرما هر یک به ارزش یک میلیون تومان در بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان، این طرح در آستانه عید فطر اجرا شد تا لبخندی بر لبان نیازمندان بنشانیم.

 

 

وی محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان را یکی از رسالت های اصلی مسجد برشمرد و تصریح کرد: اهالی دلسوز یک محله می‌توانند با یکدیگر هم دل شوند و با سنت پسندیده انفاق گرد و غبار محرومیت را از چهره همنوعان خود بزدایند.
حجت الاسلام فراشی عنوان کرد: اگر افرادی که تمکن مالی دارند به‌ صورت فردی یا گروهی درصدد حل مشکلات جامعه باشند ما هیچ نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

پایان پیام/ 586