بچه مسجدی ها کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان به اردوی زیارتی رفتند

بچه مسجدی ها کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان به اردوی زیارتی رفتند

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: بچه مسجدی های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در قالب کاروان زیارتی یاوران ولایت فدائیان رهبر به اماکن مقدس قم و تهران مشرف شدند.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بچه مسجدی های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در قالب کاروان زیارتی یاوران ولایت فدائیان رهبر به اماکن  مقدس قم و تهران مشرف شدند.

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در این باره، افزود: این اردو ویژه نوجوانان و جوانان برگزیده دوره تخصصی احکام (رسم بندگی) بود که در روزهای پایانی ماه رمضان و منتهی به عید سعید فطر برگزار شد.

 


وی ابراز کرد: قبل از حرکت بچه مسجدی ها با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و سپس با حضور در منزل شهیدان محمد رضا و غلامرضا مقبلی با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

 


وی بیان کرد: در دیدار با خانواده شهیدان مقبلی، بچه های مسجد با سبک زندگی و سیره عملی این شهیدان آشنا شده و در پایان نیز به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی از صبر و استقامت مادر این شهیدان والامقام تجلیل شد.

 

 

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به این که اکثر نوجوانان و جوانان شرکت کننده در این اردو، زیارت اولی بودند، ابراز کرد: در طول سفر زیارتی بچه مسجدی ها به زیارت قبر مطهر شهید سلیمانی در کرمان، حرم مطهر حضرت معصومه (ع)، مسجد مقدس جمکران، حرم امام خمینی (ره)، گلزار شهداء، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری، حرم امام زاده صالح تجریش رفتند.

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این توفیقی شد تا به اتفاق این نوجوانان و جوانان مسجدی در نماز عید سعید فطر که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، شرکت کنیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های انگیزشی کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در طول سال، برگزاری اردوهای زیارتی، تفریحی با رویکرد تربیتی است تا ضمن تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به حضور در مسجد، بر روی تربیت دینی آنها نیز کار شود.

پایان پیام/ 586