برگزاری نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با محور تقویت جشن‌های مردمی

برگزاری نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با محور تقویت جشن‌های مردمی

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت با عضویت ۴۲ دستگاه امروز (سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت با محوریت هم افزایی بین دستگاه های عضو و تقویت جشن های مردمی صبح امروز (سه شنبه، ۵ اردیبهشت) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

 

این جلسه با توجه به ضرورت تقویت تعاملات بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطوح ملی و استانی و با موضوع دهه کرامت در حال برگزاری است.

 

همچنین در این نشست با توجه به بین المللی بودن بزرگداشت دهه کرامت، هم افزایی بیش از پیش نهادهای عضو ستاد در تحقق حداکثری رویکردها و برنامه ابلاغی اعتاب مقدس مورد تاکید قرار می گیرد.

 

قرار است، به موازات این نشست مدیران ستادهای استانی کانون های مساجد با حضور در دفاتر استانی شورای هماهنگی از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کنند.


گفتنی است، ستاد بزرگداشت دهه کرامت امسال با مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برنامه های این دهه را برنامه ریزی می کنند.

 

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد مقارن با اول تا یازدهم ذی‌القعده در کشور برگزار می شود.

پایان پیام/ 9