اعزام ۲۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان خوی در ماه مبارک رمضان

اعزام ۲۵۰ مبلغ به مساجد شهرستان خوی در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام محمدلو گفت: ۲۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان در راستای ترویج باورها و اعتقادات دینی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به مساجد شهرستان خوی اعزام شدند.

حجت الاسلام محمدلو، مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی شهرستان خوی ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه مهمترین کار روحانیون و مبلغان مساجد اقامه نمازهای جماعت است،افزود: سخنرانی در خصوص فلسفه روزه و رمضان و بیان احکام و تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های دیگری است که مبلغان در طول یک ماه در مساجد اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه ترویج باورها و اعتقادات دینی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد را از جمله ماموریت‌ها و برنامه‌های مبلغان در ماه ضیافت الهی برشمرد وخاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان، بهار قرآن است، جلسات محفل انس و تفسیر قرآن کریم به مدت سی روز در بقعه شیخ نوایی ومساجد سطح شهری وروستایی از جمله برنامه های مبلغان در طول ماه رمضان بود.

مسئول اعزام مبلغ شهرستان خوی بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث جهاد تبیین که از مهم ترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی می باشد .مبلغان و روحانیون در کنار مباحث معرفتی به اهمیت بحث جهاد تبیین در ماه مبارک رمضان پرداختند.

حجت الاسلام محمدلو اظهار کرد: مبلغان اعزامی به مساجد خوی به تعداد۱۴۰ نفر به مساجد شهری و ۱۱۰ نفر به مساجد روستایی و ۴۵ نفر اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و اعزام مبلغ اداره اوقاف و امورخیریه که تا پایان رمضان در این شهرستان مشغول به امر مقدس تبلیغ بودند.

پایان پیام/ 566