راهیابی عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» به مرحله پایانی رویداد الگوها و تجربه‌های موفق

راهیابی عضو کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» به مرحله پایانی رویداد الگوها و تجربه‌های موفق

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
گواهیان گفت: عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با موفقیت در بخش استانی رویداد ملی الگوها و تجربه‌های موفق «اتم» به بخش نهایی آن صعود کرد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از موفقیت عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در رویداد «اتم» خبر داد و گفت: «سیاوش معصومی» به نمایندگی از این کانون فرهنگی هنری برگزیده مرحله استانی برنامه تلوزیونی اتم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: برنامه تلویزیونی اتم به بررسی الگو ها و تجربه های موفق در زمینه های مختلف می‌پردازد و مرحله استانی آن در اسفندماه ١۴٠١ در شیراز به همراه ضبط تلویزیونی برگزار شد.

 

وی بیان کرد:‌ شرکت کنندگان منتخب با ارائه تجربه های خود در قالب سخنرانی برای داوران از طرح و ایده های خود دفاع می‌کنند و از بین شرکت کنندگان، منتخب استانی به برنامه زنده تلویزیونی و مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

گواهیان عنوان کرد: نفرات انتخاب شده در مرحله استانی در مرحله کشوری نیز ارائه دارند تا سه نخبه اتمی کشور انتخاب شوند.

 

به گزارش شبستان، رویداد «اتم» که مخفف الگوها و تجربه‌ های موفق مردمی است، با هدف شناسایی الگوهای نوآورانه و تجربه‌های موفق مردمی منجر به حل مسائل بخشی از جامعه، برگزار شده است.

 

ترویج مشارکت مردمی، ایجاد انگیزه و خودباوری از اهداف مهم این رویداد است و در این برنامه تمام افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکل در هر زمینه‌ای از قبیل سبک زندگی، سلامت‌ و تفریح، آموزش مطالبات اجتماعی، کسب‌وکار، خدمات شهری، محیط زیست، خیریه، گردشگری، کشاورزی، پزشکی و هر حوزه‌ دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌ شیوه‌ای خلاقانه‌ شوند، می‌توانند حضور یابند.

 

هدف اتم شناسایی ایده ها، افراد ایده پرداز و توانمند، تکثیر ایده‌ها و الگو گرفتن از ایده ها برای سایر مناطق است؛‌اقدامات و فعالیت های اتم ها تجربه نگاری شده و در صورت لزوم حمایت هایی از آن صورت خواهد گرفت.

 

رویداد ملی اتم به همت ستاد پیشرفت منطقه ای ذیل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و  با حمایت وزارت ورزش و جوانان  در استان های کشور برگزار می شود.

پایان پیام/ 691