مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره کتابخوانی رضوی

مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره کتابخوانی رضوی

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همکاری می کند.

 

بنابر این گزارش، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا(ع)، دارای بخشی ویژه با محوریت حضرت امام حسن عسکری(ع) نیز است.

 

منابع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال تفکیک شده است. کتاب‌های «مسافران شب برفی» اثر کلر ژوبرت از انتشارات رود آبی و «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری(ع)» اثر محمد مهاجرانی از انتشارات جمال، منابع بخش خردسال (زیر ۷ سال)؛ «اسب چوبی» اثر مجید راستی از انتشارات به‌نشر، «ده قصه از امام حسن عسکری(ع)» اثر مسلم ناصری از انتشارات قدیانی و «بیدار شو بابا» اثر مرضیه جوکار از انتشارات به‌نشر، منابع بخش کودک (۸ تا ۱۲ سال)؛ «من ضامن» اثر مصطفی خرامان از انتشارات به‌نشر، «غروب خورشید در سامرا: زندگینامه امام حسن عسکری(ع)»، منابع بخش نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) و دو اثر «آبی‌ها» نوشته سعید تشکری از انتشارات به‌نشر و «ماه در محاق؛ مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام حسن عسکری(ع)» نوشته سعید بهشتی از انتشارات اطلاعات، منابع ویژه بخش جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) است.

 

گفتنی است، دسترسی به کتاب‌ها از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و همچنین دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات امکان‌پذیر است.

 

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱ تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد می توانند با مراجعه به نشانی razavi.samakpl.ir و انتخاب نام دستگاه مشارکت کننده (ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) در این جشنواره شرکت کنند.

 

برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و استانی با لوح تقدیر و هدایای نقدی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی تقدیر می شوند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9