دهه کرامت بهترين فرصت معرفي نقش و تاثيرگذاري دختران در جامعه است

دهه کرامت بهترین فرصت معرفی نقش و تاثیرگذاری دختران در جامعه است

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام اصغري ولوجايي با اشاره به اينکه دهه کرامت بهترين فرصت معرفي نقش و تاثيرگذاري دختران در جامعه دانست و گفت: زنان به تاسي از حضرت معصومه(س) در جامعه فعاليت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان مازندران، جلسه ستاد دهه کرامت استان مازندران، امروز یکشنبه (10 اردیبهشت) با حضور حجت الاسلام «علی اصغر اصغری ولوجایی»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و اعضای این ستاد تشکیل شد.

 

حجت الاسلام اصغری ولوجایی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: ولادت حضرت معصومه الگوی مناسب و زیبا برای دختران است که روز تولد آن حضرت به روز دختر نامگذاری شده است.

 

وی  بیان کرد: دختران امروز در جامعه نقش مهم و سرنوشت ساز دارند و مادران آینده هستند بنابراین باید به پرورش دختران اهمیت بسیار قائل بود.   

 

حجت الاسلام اصغری ولوجایی  از حضرت معصومه به عنوان الگوی مناسب برای دختران یاد و تاکید کرد: معرفی ابعاد مختلف زندگی آن حضرت به دختران اهمیت بسیار دارد تا الگوگیری مناسبی از حضرت معصومه صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه قدردانی از مقام زن و دختر باید در جامعه صورت گیرد، ابراز کرد: زنان به تاسی از حضرت معصومه(س) در جامعه فعالیت داشته باشند و با توجه به بها دادن اسلام به زنان و نقش مهم آنها در جامعه، بانوان با حفظ حجاب در جامعه به فعالیت بپردازند.

 

حجت الاسلام اصغری ولوجایی گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای معرفی نقش و تاثیرگذاری دختران در جامعه است و باید ازاین فرصت مغتنم نهایت بهره را برد.

 

وی با اشاره به تدارک برنامه های بسیار و خوب در استان مازندران برای دهه کرامت در طی چند سال اخیر افزود:  سیره و سلوک امام هشتم، حضرت امام رضا در بین آحاد مردم به خوبی معرفی شود.

 

حجت الاسلام اصغری ولوجایی، راه اندازی کمپین های مجازی، آگاهی بخشی به جامعه برای اهمیت حجاب، حضور مردم در دهه کرامت، بهره گیری از فضای مجازی، اطلاع رسانی دهه کرامت، استفاده از فضای شهری و تلویزیون شهری را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که برای گرامیداشت و اشاعه فرهنگ دهه کرامت باید مورد توجه قرار گیرد.