مهلت بارگذاري آثار در چهارمين رويداد فهما تا 20 ارديبهشت تمديد شد

مهلت بارگذاری آثار در چهارمین رویداد فهما تا 20 اردیبهشت تمدید شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
مقدم با اشاره به استقبال بسيار خوب از چهارمين رويداد ملي فهما، گفت: بنا بر درخواست کانون ها، مهلت بارگذاري و ثبت آثار در اين رويداد ملي، تا 20 ارديبهشت تمديد شد.

«مهدی مقدم» در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با اشاره به استقبال بچه‌های مسجد از چهارمین رویداد ملی فهما، افزود: پس از گذشت حدود ده ماه از آغاز چهارمین دوره این رویداد، با توجه به بر درخواست کانون ها، مهلت بارگذاري و ثبت آثار در اين رويداد ملي، تا 20 ارديبهشت تمديد شد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، با اشاره به  مراحل ارزیابی و معرفی کانون‌های برتر هر رواق در دو سطح  استانی و ملی تصریح کرد: پس از پایان ارزیابی فعالیت‌های ثبت شده در ستادهای استانی تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، هیئت انتخاب در ستادهای استانی تشکیل شده و بر اساس اطلاعات ثبت شده در این سامانه، اقدام به معرفی کانون‌های مساجد منتخب مرحله استانی در هر رواق و مطابق با سهمیه استان می‌کنند.

 

وی ادامه داد: پس از این مرحله، کانون‌های مساجد منتخب استانی مستندات تکمیلی و میدانی خود را در قالب شاخص‌های از پیش اعلام شده جهت داوری مرحله کشوری در سامانه بارگذاری می‌کنند

 

مقدم افزود: با توجه به  اینکه از آغاز دوره چهارمین رویداد ملی فهما، هر کانون می‌توانست سه رواق را برای ارزیابی انتخاب کند، در مرحله نهایی رواقی  که کانون در آن  بهترین عملکرد را داشته باشد، محور ارزیابی  قرار خواهد گرفت.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد در جریان برگزاری چهارمین رویداد ملی فهما از پنج منظر «مسجد محوری»، «خودکفایی»، «کار تشکیلاتی»، «پیوست رسانه ای» و «جاذبه هنری» ارزیابی شده و در مرحله نهایی، آثار توسط چهره‌های شاخص فرهنگ و هنر کشور داوری می‌شود.