لزوم استفاده از هنرمندان حوزوي در اجراي برنامه هاي فرهنگي خراسان جنوبي

لزوم استفاده از هنرمندان حوزوی در اجرای برنامه های فرهنگی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام سالاري با اشاره به اينکه به نقش و جايگاه هنرمندان حوزوي در اجراي برنامه هاي مختلف از جمله فرهنگي و هنري در خراسان جنوبي توجه شود، گفت: طلاب خواهر و برادر بسياري در استان داريم که در بحث طنز فعاليت دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان  جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی (۱۰ اردیبهشت) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: در اوج جنگ شناختی قرار داریم و مجموعه تبلیغی کار پراهمیت و سخت تری بر عهده دارد.

 

وی ادامه داد: با افزایش هم افزایی با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی قطعا به نتایج بهتری خواهیم رسید و می توان کارهای فرهنگی خوبی را در جامعه انجام داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با استفاده از یک هنر خاص می توان محتواهای دینی را به مخاطبان منتقل کرد، افزود: هنر به ماندگاری محتواهای دینی می تواند بسیار کمک کند و متاسفانه برخی افراد مخل تصمیم گیری های جهادی هستندکه مانع کار می شوند.

 

حجت الاسلام سالاری مکی در ادامه گفت: ابتکار و خلاقیت در این برهه جدید جهت شکل گیری جهاد تبیین و موفقیت در جنگ شناختی باید مورد توجه قرار گیرد و چه در برنامه ریزی و چه در عملیات باید جز اولویت های ما باشد.

 

وی ادامه داد: به نقش و جایگاه هنرمندان حوزوی در اجرای برنامه های مختلف از جمله فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی توجه کنید و طلاب خواهر و برادر بسیاری در استان داریم که در بحث طنز فعالیت دارند و اگر وارد عرصه شوند قطعا می توانند آسیب ها را کاهش دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: توجه به بحث هم افزایی و توسعه ارزش های دینی و جذب حداکثری و دفع حداقلی بسیار اهمیت دارد و در زمینه توسعه مباحث قرآنی آمادگی لازم را داریم.