فعالیت‌های برگزیدگان مهرواره بانور باید به روش‌های مختلف رسانه‌ای روایت شوند

فعالیت‌های برگزیدگان مهرواره بانور باید به روش‌های مختلف رسانه‌ای روایت شوند

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
زادقاسمی گفت: بنا داریم با شناخت کامل‌تر از ظرفیت‌های برگزیدگان در مهرواره بانور، به مدل‌های مختلفی از روایتگری فعالیت‌های ارزشمند این بانوان در قالب تولید مستند، کتاب، داستان‌های کوتاه، رمان و مدل‌های مختلف دیگری از محصولات رسانه‌ای دست یابیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از بنیاد هدایت، مریم زادقاسمی دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور در مراسم استقبال از برگزیدگان این مهرواره بیان داشت: مهرواره بانور در نهایت با ۱۳۴ برگزیده ملی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که ۱۴ نفر برگزیده بخش خاطره نویسی و ۱۲۰ نفر برگزیده بخش حل مسئله هستند که برای تقدیر و تجلیل از آنان سفر خانوادگی مشهد مقدس انتخاب شده تا هم از این سفر معنوی استفاده کنند و هم این سفر فرصتی برای شناسایی کامل‌تر این ظرفیت‌های بسیار ارزشمند باشد.

 

وی برنامه‌های تدارک دیده شده برای آئین تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور در مشهد مقدس را برشمرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری گعده تخصصی است که در هر دوره برگزیدگان مهرواره بانور به ۴ گروه تقسیم می‌شوند و در هر گروه پیرامون سوالاتی که از قبل در قالب کاربرگ در اختیارشان قرار داده شده مباحثه می‌شود و این گفتگوها موجب می‌شود به شناخت کامل‌تری از این بانوان دست یابیم.

 

زادقاسمی افزود: تعدادی از برترین‌ها از قبل شناسایی شده‌اند و مدلی از روایتگری از فعالیت‌های آنان انتخاب شده که قرار است در هر دوره ۵ نفر از آنان روی صحنه و به نمایندگی از دیگر برگزیدگان روایت خود را در مدت زمان مشخصی ارائه کنند.

 

دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور با بیان اینکه دست‌یابی به مدل‌های مختلفی از روایتگری فعالیت‌های ارزشمند این کنشگران از دیگر اهداف مهم ما می‌‌باشد، گفت: بدون شک با شناخت کامل‌تری که در این سفر از این بانوان و ظرفیت‌های آنان خواهیم داشت، به روش‌های درستی از رسانه‌ای شدن این روایت‌ها در قالب تولید مستند، کتاب، داستان‌های کوتاه، رمان و مدل‌های مختلف دیگری از محصولات رسانه‌ای خواهیم رسید.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسالت ما پس از اتمام مهرواره بانور به پایان نمی‌رسد، بلکه بنا داریم با شناخت شبکه موجود و با تعریف عملیات‌های جدیدتر دیگری به ظرفیت‌های بزرگتری از بانوان فعال کشور دسترسی پیدا کنیم‌.

 

گفتنی است، آئین تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در دو دوره سه روزه در مشهد مقدس در حال برگزاری است و امروز مراسم استقبال از گروه دوم برگزیدگان مهرواره در حال انجام است.

پایان پیام/ 9