اجرای نوزدهمین مرحله توزیع گوشت نذر قربانی در کرمانشاه

اجرای نوزدهمین مرحله توزیع گوشت نذر قربانی در کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام کلات پور،گفت: به همت کانون های مساجد استان و موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین نوزدهمین مرحله توزیع گوشت نذر قربانی در کرمانشاه اجرا شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اشتان کرمانشاه با اشاره به توزیع گوشت نذر قربانی،گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی به منظور کمک به نیازمندان جامعه از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون با همکاری با موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه «سمت خدا» اقدام به توزیع بسته های معیشتی و نذری و قربانی کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه افزود: طرح قربانی برنامه تلویزیونی سمت خدا ( موسسه حضرت خدیجه (س)، با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد:به مناسبت پایان ماه رمضان و فرا رسیدن ماه شوال یک هزار ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به وزن هر بسته  ۱.۵ کیلوگرم  گوشت گوسفندی که در مجموع به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با حفظ آبرو بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار عضو کانون های مساجد شهر کرمانشاه توزیع شد.

حجت الاسلام کلات پور ،تصریح کرد: افراد نیازمند و کم برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری ها توسط اعضای کانون های شناسایی شده و در بطور متناوب و دوره این بسته ها  را دریافت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه،اظهار کرد:در این دوره ۴۴ کانون مساجد در خود شهر کرمانشاه بسته های گوشت نذر قربانی را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

پایان پیام/ 712