۲۰ اردیبهشت ماه آخرین فرصت شرکت کانون های مساجد در چهارمین رویداد ملی فهما

۲۰ اردیبهشت ماه آخرین فرصت شرکت کانون های مساجد در چهارمین رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده از تمدید مهلت ثبت و بارگذاری آثار در چهارمین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا در این رویداد ملی شرکت کنند.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، از تمدید مهلت ثبت و بارگذاری آثار در چهارمین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا در این رویداد ملی شرکت کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: امسال برای چهارمین بار است که قالب این رویداد ملی، فعالیت های کانون های مساجد مورد ارزیابی قرار می گیرند و کانون های برتر معرفی می شوند.
وی ادامه داد: هر ساله رویداد ملی فهما در ۳ شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق رواق کتاب، نمایش، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری برگزار می‌شود.
خوبی زاده ابراز کرد: امسال هر کانون فرهنگی هنری برای شرکت در این رویداد ملی سه رواق را انتخاب کرده و می بایست بر همین اساس فعالیت های مرتبط با این رواق ها را پس از انجام در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت چهارمین رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با حضور فعال بتوانند به عنوان کانون های منتخب و شایسته تقدیر کشور انتخاب شوند.

 

پایان پیام/ 586