دعوت نخبگان قرآنی از اعضای کانون های مساجد برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان

دعوت نخبگان قرآنی از اعضای کانون های مساجد برای شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده گفت: از ظرفیت افراد تاثیرگذار همچون نخبگان قرآنی و اساتید و چهره های مطرح قرآنی جنوب کرمان استفاده کردیم تا با کلام خود زمینه تشویق و ترغیب اعضای کانون های مساجد برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان را فراهم کنند.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با یادآوری این مطلب که آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان ۳۰ اردیبهشت ماه است، گفت: فعالان قرآنی کانون های مساجد تنها تا پایان این ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت بچه های مسجد در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: به منظور حضور پرشور فعالان قرآنی کانون های مساجد منطقه، اقدام به تهیه کلیپ با محتوای معرفی مسابقات قرآنی مدها متان کردیم.
وی بیان کرد: در تهیه این کلیپ ها از ظرفیت افراد تاثیرگذار همچون نخبگان قرآنی و اساتید و چهره های مطرح قرآنی جنوب کرمان استفاده کردیم تا با کلام خود زمینه تشویق و ترغیب اعضای کانون های مساجد برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان را فراهم کنند.
خوبی زاده خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مدها متان فرصت بسیار خوبی برای شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی است و کانون های مساجد منطقه می توانند با برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم این استعدادها را شکوفا کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: تا قبل از شیوع کرونا مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری در مساجد برگزار می‌شود اما چند سالی است که در بستر مجازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586