ارکان مساجد با همدلی و اتحاد برای ظرفیت های مسجد برنامه ریزی کنند

ارکان مساجد با همدلی و اتحاد برای ظرفیت های مسجد برنامه ریزی کنند

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
رضایی گفت: بیماری کرونا بیشترین آسیب را به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری زد و برای رفع این مشکلات ارکان مساجد با همدلی و اتحاد برای ظرفیت های مسجد برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد که با هدف سازماندهی این کانون ها امروز ظهر، (14 اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: بیماری کرونا بیشترین آسیب را به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری زد و برای رفع این مشکلات ارکان مساجد با همدلی و اتحاد برای ظرفیت های مسجد برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما آبادانی مسجد است، افزود: همچنین در این راستا نیاز به عنایت و پشتیبانی دیگر ارگان ها هم است.

 

رضایی گفت: متاسفانه کارکرد مساجد تبدیل به نمازهای یومیه و برگزاری مراسم مجازی ترحیم شده که در این مورد نیاز به اهتمام ویژه است.

وی در ادامه به پیوند مدرسه و مسجد اشاره و گفت: باید دانش آموزان را با زبان محبت و تشویق وارد مساجد کنیم و آموزش دهیم تا به مسجد جذب شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنیگ و هنری مساجد با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب، تبیین زیرساخت‌ یکی از اقدامات مهم در راستای تحقق آن است و در این موضوع نباید ایجابی برخورد کرد و مسجد و کانون های فرهنگی و هنری در این مسئله نقش پررنگی دارند.

 

پایان پیام/ 566