همايش تجليل از علما و روحانيون روستاي علي آباد فنود سربيشه برگزار شد

همایش تجلیل از علما و روحانیون روستای علی آباد فنود سربیشه برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
همايش روز علي آباد فنود با محوريت تجليل از روحانيون و علمايي که در ۱۰۰ سال گذشته به عنوان پدران معنوي در اين روستا خدمت کرده اند، به همت کانون فرهنگي هنري شهيد رجايي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، عباس مشایخی راد بخشدار مود در همایش روز علی آباد با محوریت تجلیل از روحانیون و علمایی که در 100 سال گذشته به عنوان پدران معنوی در این روستا خدمت کردند، برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه به روز شورا اشاره کرد و گفت: شورای روستای علی آباد امسال به عنوان شورای نمونه انتخاب شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علما و روحانیون 100 سال گذشته این منطقه، افزود: تداوم خط ولایت از مهمترین و واجب‌ترین کارها است که باید به آن عمل شود. عنایات به اهل بیت عصمت و طهارت و امام زمان(عج) رمز موفقیت و پیروزی همه ما است.

به گفته وی احترام به کسانی که در مسیر ائمه گام برمی دارند همچون علمای دین، بیانگر احترام به اسلام و تعظیم شعائر دینی است.

بخشدار مود با بیان اینکه همه شما پاسدار حریم ولایت، قرآن و اسلام هستید، خطاب به روحانیون و علما گفت: تلاش و حرکت جامعه ما در راستای حفط امامت، ولایت، رهبری و تلاش برای حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت با زحمات شما صورت گرفته است و همین امر سند پیروزی ما است.

مشایخی راد با بیان اینکه در طول سه ماه خدمت از دورترین روستاهای منطقه بازدید به عمل آمده است، یادآور شد: براین اساس به ترتیب اولویت، برنامه ریزی صورت گرفته است و امید است با کمک و همدلی فرماندار، روحانیت و... بتوان کار مفیدی برای مردم منطقه انجام داد.

 در ادامه محمدحسین علی آبادی مدیر کانون شهید رجایی علی آباد فنود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و علمایی که در قید حیات نیستند، گفت: علما با اخلاص خود باعث برداشته شدن قدمی در این راه شدند.

وی با قرائت شعری به وصف روستای علی آباد پرداخت.