این کانون مسجدی پاتوق دانش‌آموزان دهه هشتادی است

این کانون مسجدی پاتوق دانش‌آموزان دهه هشتادی است

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
کانون فرهنگی هنری «جیش المهدی(عج)» با اجرای برنامه‌های محله‌محور همچون دوره‌های آموزش قرآن، برپایی محافل انس با قرآن و اردوهای تفریحی ورزشی به پاتوقی جذاب برای نوجوانان و دانش‌آموزان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «جیش المهدی(عج)» در جوار مسجد امام المهدی(عج) استان قم با اجرای برنامه های متنوع ویژه نوجوانان و جوانان به ویژه در فضای معرفتی و اخلاقی توانسته فضای جذابی را برای مخاطبان ایجاد کند.

 

«عبدالله محمدحسینی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری جیش المهدی(عج)، اظهار کرد: فعالیت های این کانون محله‌محور و تمرکز آن بر دانش آموزان است، در همین راستا کلاس های قرآنی، معرفتی، اخلاقی، احکام و برنامه های ورزشی برای دانش آموزان برگزار می شود.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جیش المهدی(عج) برگزاری جلسات ترتیل خوانی، برپایی محافل قرآنی، برگزاری حلقه های معرفت فاتحین، برگزاری دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم و برگزاری همایش یاوران مسجد را بخشی از فعالیت های این کانون فعال مسجدی برشمرد و افزود: گروه سرود جیش المهدی(عج) در مسجد و سطح شهر در مناسبت های مختلف اقدام به اجرای سرودهای خیابانی می کند که با استقبال مخاطبان روبرو بوده است.

 

 

 

 

 

وی طرح «پیوند مسجد و مدرسه» را یکی دیگر از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری معرفی و اضافه کرد: تدارک اردوهای تفریحی درون شهری برای دانش آموزان با هدف کادرسازی و تربیت مربی از جمله برنامه های کانون است. همچنین اردوی دوچرخه سواری را با حضور دو هزار نوجوان برگزار کردیم.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جیش المهدی(عج) نمایش سایه ها (فاتحین) با موضوع وقایع عاشورا و اربعین را از جمله نمایش های پرمخاطب این کانون نام برد و گفت: این نمایش به همت گروه تبلیغی جهادی فاتحین کانون جیش المهدی(عج) اجرا و در این نمایش اسارت اهل بیت(ع) و شهادت حضرت رقیه(س) نمایش داده شد و در آخر تجلی قیام عاشورا در اربعین به تصویر کشیده می شود.

 

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جیش المهدی(عج) با اشاره به فعالیت های گروه جهادی این کانون مسجدی در محور محرومیت‌زدایی و توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی میان نیازمندان به صورت ماهانه، خاطرنشان کرد: کمک به رفع افت تحصیلی دانش آموزان عضو کانون با برگزاری دوره های تقویت درسی انجام می شود.

 

پایان پیام/ 40