شناسایی و رفع نیازهای شهری محلات با محوریت مساجد

شناسایی و رفع نیازهای شهری محلات با محوریت مساجد

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
در راستای بهبود ارتقای زندگی و در ادامه برپایی میز خدمت با محوریت مساجد، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار دارالمومنین تهران، با حضور در مسجد علی بن الحسن(ع) پاسخگوی درخواست‌های شهروندان شدند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در راستای بهبود ارتقای زندگی و در ادامه برپایی میز خدمت با محوریت مساجد، داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با همراهی محمد امین سالاری پور،شهردار دارالمومنین تهران، با حضور در مسجد علی بن الحسن(ع) پاسخگوی درخواست‌های شهروندان شدند.

 

گودرزی در این دیدار مردمی با بیان اینکه مسجد پایگاه مردمی و بهترین پل ارتباطی مردم و مسئولان است، گفت: هیچ شانی جز نوکری مردم برای خود قایل نیستیم و تلاشمان بر این است تا مشکلات شما مردم را کم کنیم.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهرداری تهران با اجرای طرح من شهردارم در مناطق گفت:موضوع دوم طبق درخواست‌ها و نظرسنجی‌ها حل موضوعات ترافیک و حمل و نقل عمونی بود. که خدا روشکر اتفاقات خوبی برنانه ریزی و رقم خورده است و در حال اضافه کردن اتوبوس‌ها و توسعه ایستگاه ها و بازسازی ایستگاه های مترو هستیم.

 

گودرزی با اشاره به موضوعات شهروندی چون فعالیت‌های سراهای محلات با مشارکت مردم و تشکیل هیئت امنا برای اجرای برنامه‌های متنوع و مورد نیاز همچنین برنامه ریزی و اجرایی شدن مباحث شهری چون عملیات آسفالت در معابر و محلات اظهارداشت: اولویت ها با کمک شما مردم تشخیص داده شده و به سمت هدف حرکت خواهیم کرد.

 

وی با مثبت برشمردن اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۴ در قالب طرح خدمت به صورت محله محور، حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان در مساجد و بین مردم را برای حل مشکلات، در خرسند شدن و افزایش رضایت مندی مردم مثمر ثمر دانست.

 

محمدامین سالاری‌پور، شهردار منطقه ۱۴نیز حضور در محلات و مساجد را موجب تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست.

 

وی همچنین از برنامه ریزی فعالیت‌های کیفی تر و طبق نیاز سنجی در محلات برای ارائه خدمات به شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری تاکید کرد.

پایان پیام/ 40