ضرورت به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد

ضرورت به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
قنبری کاکاوندی،گفت: به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد به جهت الگوبرداری مساجد از یکدیگر یک ضرورت است.

 احسان قنبري كاكاوندي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به شرکت کانون های مساجد در رویداد ملی فهما،گفت:  این سامانه به زیست بوم فعالیت اعضای کانون های فرهنگی هنری تبدیل شده است. 
 

کانون مدیر کانون نورالمهدي(عج) در کرمانشاه، افزود: بچه‌های مسجد می‌توانند با تولید آثار و عرضه در فضای دیجیتال و ارائه آن در فضای عمومی ارتباط بهینه و مستمری با یکدیگر برقرار کنند و در این فضا برنامه های مختلفی همچون اجرای سرود، نمایش و کار‌های ابتکاری و ارزشمند هر مسجد وجود دارد و در واقع شبکه‌ای برای به اشتراک گذاری کار‌های فاخر دوستان مسجدی حتی در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران کانون های مساجد با ثبت اطلاعات کانون های خود در این سامانه می توانند از ظرفیت ها و پتانسیل ها فرهنگی استان را نشان دهند و رتبه و سطح بندی کانون ها نیز از طریق این سامانه بر اساس فعالیت های فرهنگی در مساجد صورت خواهد گرفت که این مسئله موجب افزایش توجه به مسایل فرهنگی محله ها خواهد شد.

 

قنبری کاکاوندی، تصریح کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی با همکاري هيئت روضه الشهداء و پايگاه شهدا رسالت در سالروز ولادت اميرالمومنان علي(ع) ،برگزاري جشن انقلاب، نورافشاني و طنين الله اکبر در شب پيروزي انقلاب ، اقدام به برگزاري جلسه ديدار و گفتگوي صميمانه شهردار کرمانشاه و مردم محله ،برگزاري نشست شهردار کرمانشاه و آحاد مردم ، برگزاری کلاس های آموزشی قرآن و روانخوانی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا ، گلباران مزار شهدای گمنام و برگزاری کلاس احکام از برنامه های این کانون است.

مدیر کانون نورالمهدي(عج) در کرمانشاه اظهار کرد: تقدير از خانواده شهيد حشمتي، اقدام به توليد کليپ با موضوع دستاوردهاي انقلاب اسلامي ، فضاسازي محيط مسجد، برگزاري يادواره شهداي انقلاب اسلامي با حضور سردار ساکي ، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی محفل انس با قرآن، برپایی سفره افطاری ساده، توزیع بسته های معیشتی،برگزاری مسابقات مختلف و شرکت اعضای در راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن از شاخص ترین برنامه های کانون است.

 

پایان پیام/ 712