برگزاری آزمون جامع درسی ویژه بچه مسجدی های کانون الزهرا(س)

برگزاری آزمون جامع درسی ویژه بچه مسجدی های کانون الزهرا(س)

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
حضوری گفت: آزمون جامع درسی ویژه بچه مسجدی های مقطع ابتدایی کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) برگزار شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: توجه به وضعیت تحصیلی بچه های مسجد از اولویت کانون فرهنگی هنری است و در فصل امتحانات نیز این مهم بیش از پیش مورد اهمیت و اهتمام قرار می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) با تاکید بر ضرورت تقویت پایه های علمی دانش آموزان، افزود: با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری الزهرا (س)،‌آزمون جامع ریاضی پایه پنجم ابتدایی برگزار و با استقبال بچه مسجدی های این مقطع تحصیلی مواجه شد.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه این کانون را برای برگزاری کلاس های درسی پای کار آورده، اهمیت درس و توجه به مسائل تحصیلی بچه های مسجد در کنار مسائل تربیتی است، عنوان کرد:  معتقدیم که بچه های مسجد امیدهای آینده مملکت هستند و برای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی و پرورش مدیران متعهد و متخصص باید در پیشرفت آنها تلاش کرد.

 

حضوری همچنین برگزاری کلاس های تقویتی درسی در مقاطع مختلف تحصیلی را رویکرد دیگر این کانون فرهنگی هنری در خدمات دهی به بچه های مسجد برشمرد و اظهار کرد: برگزاری کلاس های درسی به منظور آمادگی بچه های مسجد برای امتحانات پایان سال، اقدامی است که در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» نسبت به آن اهتمام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: سعی شده تا از بهترین اساتید و معلمان که بعضاً از بچه های مسجد نیز هستند برای تدریس این کلاس ها استفاده شود.

 

مشاوره انتخاب رشته مقطع متوسطه، برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد و... از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در راستای توجه به وضعیت تحصیلی آنها است.

 

 

پایان پیام/ 691