سالن مطالعه کانون دوستان آسمانی میزبان بچه های مسجد در ایام امتحانات

سالن مطالعه کانون دوستان آسمانی میزبان بچه های مسجد در ایام امتحانات

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
گواهیان گفت: سالن مطالعه کانون دوستان آسمانی با گنجایش ۴۵ میز مطالعه در ایام امتحانات مدارس و دانشگاه ها میزبان بچه های مسجد است.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در ایام امتحانات، فضای کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی رنگ و روی دیگری به خود می گیرد و بچه های مسجد سعی بر آن دارند با یاری کردن یکدیگر مسیر تعالی و موفقیت در امتحانات را به ارمغان بیاورند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی با اشاره به مهیا بودن شرایط مطالعه در این کانون، افزود: سالن مطالعه کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی در ایام امتحانات پذیرای بچه های مسجد بوده و استفاده از ان برای بچه های مسجد رایگان است.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از کتابخانه و سالن مطالعه کانون دوستان آسمانی، اظهار کرد: این سالن مطالعه به عنوان یکی از پیشرفته ترین و استانداردترین سالن های شهرستان جهرم میزبان دانش آموزان و دانشجویان است.

 

گواهیان عنوان کرد: سالن مطالعه اندیشه کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» دارای ۴۵ میز مطالعه بوده که فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز کرده است.

 

وی بیان کرد: این سالن مطالعه البته از یک کتابخانه مجهز نیز برخوردار است که بچه های مسجد می توانند با نام نویسی در کتابخانه از خدمات آن بهره مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی گفت: این مجموعه در ایام امتحانات مدارس و دانشگاه ها میزبان بچه های مسجد است و علاقمندان می توانند در طول سال با مراجعه به آن از امکانات این کتابخانه و سالن مطالعه بهره مند شوند.

 

پایان پیام/ 691