اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمات رسانی به محرومان جامعه هستند

اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمات رسانی به محرومان جامعه هستند

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان در شهرستان باشت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرویز مددی امروز در  جمع تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان، اظهار داشت: در شهرستان باشت کانون‌های فرهنگی و هنری بسیاری در مساجد در حال فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه این کانون‌های فرهنگی و هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت فعالیت می‌کنند، افزود: نیمی از کانون‌ها در سطح شهر و نیمی در سطح روستاها هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان در حوزه‌های مذهبی، آموزشی، فرهنگی، هنری و تربیتی به اقشار مختلف به ویژه نسل نوجوان و جوان خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

مددی عنوان کرد: در جلسه‌ای مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان به عنوان رابطان زکات در روستاها معرفی شدند تا زکات کشاورزان را براساس اندازه‌ای که واجب شده جمع‌آوری و با هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به مستمندان همان روستا اعطا شود.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان در شهرستان باشت هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان را نقشی مهم عنوان کرد.

پایان پیام/ 82