کانون های مساجد بهترین پایگاه برای جذب نوجوانان و جوانان است

کانون های مساجد بهترین پایگاه برای جذب نوجوانان و جوانان است

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
طاهری،گفت: با توجه به اینکه کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور نسل جدیدو بهترین پایگاه برای جذب نوجوانان و جوانان است.

 علي طاهري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در کانون ها باعث رونق مساجد شده است، گفت: جوشش نشاط و شادابی جوانان در فعالیت های مساجد نشان از توسعه فرهنگی مبتنی بر محوریت معنویت است.

 

مدیر کانون آيت الله شيخ فرج اله كاظمي در کرمانشاه، افزود :کانون های مساجد منشا تحول فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است و توانسته با جذب این قشر به مساجد زیرساخت های فرهنگی و معنوی را در نسل آینده متحول کند.
 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت امام علي(ع) در مراسمي از پدران شهدا و خانواده هاي معظم شهدا تقدير و قدرداني شدهمچنین اعضاي کانون فرهنگي هنري آيت الله کاظمي همزمان با ايام الله دهه فجر، با مشارکت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عضو کانون فضاي مسجد را متناسب با جشن انقلاب و ميلاد حضرت علي(ع) آذين بندي و چراغاني ،به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها شرکت در مراسمي از مادران شهدا تجليل شدکردند.

 

طاهری، تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده  اعضا در راهپيمايي يوم الله ۲۲بهمن،تجدید بیعت با آرمان هاي امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ،برگزاری جشن مبعث رسول گرامي اسلام (ص) بعد از نماز مغرب ، سخنراني امام جماعت مسجد  در حضور بسيجان و مردم محله و خواندن ابياتي در وصف رسول گرامي اسلام (ص) ،پخش نقل و شيريني توسط بسيج و کانون در جشن ها و اعیاد،آذين بندي و چراغاني ،برپایی سه شنبه های تکریم، برپایی شنبه های کتاب، دیدار از خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا ،برپایی مراسم سوگواری محرم و صفر، سیاه پوشش کردن مسجد در ایام محرم و صفر، شرکت در راهپیمایی روز قدس،برپایی سفره ساده افطاری،توزیع بسته های معیشتی، برگزاری نشست بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات قرآنی،برپایی اردوی فرهنگی ، تجلیل از جوانان نخبه کانون از شاخص ترین برنامه های کانون است .

مدیر کانون آيت الله شيخ فرج اله كاظمي در کرمانشاه،گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد عامل جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شده اند که این جذب زمینه ساز رونق مساجد و عامل پیشرفت و سعادت افراد است.

 


 

پایان پیام/ 712