کانون های فرهنگی و هنری نقطه ثقل تفکرات ناب علوی و قرآنی باشند

کانون های فرهنگی و هنری نقطه ثقل تفکرات ناب علوی و قرآنی باشند

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
اعظم انهر گفت: نباید از بحث هنری کانون های مساجد غافل شویم و کانون های فرهنگی و هنری نقطه ثقل تفکرات ناب علوی و قرآنی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، عادل اعظم انهر، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه، ظهر امروز، در دیدار با محسن رضایی،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، با اشاره به شعار کمسیون فرهنگی که «حرکت جهادی به سمت اولویت ها» است، گفت: باید در انجام تمام کارها اعتقادی وارد میدان شویم و مسئله حجاب و عفاف موضوع مهمی است که امروزه دشمن هدف قرار داده است.

وی گفت: اولویت ها حتما باید باورهای اصیل اعتقادی باشند و گروه های سرودی که توسط خود نوجوانان خوانده می شود جنبه هویتی  پیدا می کنند که مهم است. و به سمت هویت یابی حرکت کنیم.

اعظم انهر ادامه داد: فرهنگسراها نباید عاملی برای تضعیف مساجد باشند، بلکه پایگاه هایی برای تقویت و پشتیبانی فیزیکی مساجد را در خود تقویت کنند.

این مسئول با بیان اینکه اصلی ترین سرمایه گذاری ما باید برای قشر نوجوان و جوان باشد، گفت: بهترین ظرفیت هم برای این سرمایه گذاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی ادامه داد: برنامه های اجرایی باید متمرکز و موثر باشند و در فصل تابستان دانش آموزان را آموزش دهیم تا بهترین و موثرترین کار فرهنگی صورت گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نباید از بحث هنری کانون های مساجد غافل شویم و کانون های فرهنگی و هنری نقطه ثقل تفکرات ناب علوی و قرآنی باشند.

پایان پیام/ 566