افزایش همکاری‌های رسانه ملی و آستان قدس رضوی برای پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت

افزایش همکاری‌های رسانه ملی و آستان قدس رضوی برای پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
برمهانی گفت: در نشست هم‌اندیشی معاونت سیمای رسانه ملی و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، بر افزایش همکاری‌های دو مجموعه ذیل پرچم امام رضا(ع) و پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت تاکید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در نشست هم‌اندیشی معاونت سیمای رسانه ملی و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، بر افزایش همکاری‌های دو مجموعه ذیل پرچم امام رضا(ع) و پوشش گسترده برنامه‌های دهه کرامت تاکید شد.

 

محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه ملی در جریان این نشست گفت: ظرفیت‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی مورد توجه ویژه سازمان صداوسیما بوده و از پوشش برنامه‌ها گرفته تا طراحی برنامه‌های مشترک و تولید برنامه‌های فاخر اعم نمایشی، تلویریزنی و مستند، در دستور کار بوده و ظرفیت رسانه‌ای این مجموعه عظیم بهره‌مند می‌شویم.

 

وی افزود: آستان قدس رضوی در سطح  کیفی و کمی از ظرفیت رسانه‌ای بالایی برخوردار است و این مسیر در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس روز به روز تقویت شده است.

 

معاون سیمای رسانه ملی تأکید کرد: افزایش سطح تعامل رسانه‌های مختلف با آستان قدس رضوی یک ضرورت است؛ زمانی که رسانه‌ای تمایل دارد فعالیتی مرتبط با ماموریت‌های آستان قدس رضوی انجام دهد و یا آستان قدس در نظر دارد برنامه‌ رسانه‌ای خاصی را طراحی کند، اگر هم افزایی‌ها بیشتر باشد و پیوست رسانه‌ای فعالیت‌ها نیز مدنظر باشد، قطعا آثار فاخرتری تولید خواهد شد و خوشحالیم که اکنون، این هم افزایی وجود دارد.

پایان پیام/ 9