طرح انتظار یار محبوب اجرا می شود

طرح انتظار یار محبوب اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی با اشاره به این که از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان هستیم. گفت: انتظار یار محبوب عنوان طرح فرهنگی ورزشی است که با رویکرد ترویج معارف نماز و انتظار فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان هستیم. گفت: انتظار یار محبوب عنوان طرح فرهنگی ورزشی است که با رویکرد ترویج معارف نماز و انتظار فرج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: این طرح ویژه پسران ۱۲ تا ۱۸ سال است که از تیرماه سال جاری آغاز و شهریور ماه به پایان می رسد.
وی بیان کرد: نوجوانان و جوانان برای شرکت در این دوره تخصصی باید در آزمون احادیث نماز و سیره امام زمان (عج) که پایان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.
حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: طرح انتظار یار محبوب دو هفته یکبار همراه با مسابقات فوتسال لیگ برتر انتظار برگزار می‌شود و در پایان مسابقات جوایز نقدی و غیر نقدی مثل اقلام فرهنگی و ورزشی به نفرات برتر اهدا می شود.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: ممتازین طرح انتظار یار محبوب پایان طرح به اردوی برون شهری  اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه نوجوانان و جوانان بیشترین زمان ممکن اوقات فراغت خود را صرفه حضور در فضای مجازی می کنند ما سعی داریم با اجرای طرح های تشویقی نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کنیم و ضمن غنی سازی اوقات فراغت بر روی تربیت دینی آنها  کار کنیم.

پایان پیام/ 586