تجلیل از مدیر کانون تخصصی مهدویت در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان

تجلیل از مدیر کانون تخصصی مهدویت در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده گفت: حجت الاسلام محمد تقی سعیدی مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان است که در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان معرفی و تجلیل شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: حجت الاسلام محمد تقی سعیدی مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان است که در اجلاسیه کشوری نماز به عنوان امام جماعت برتر استان کرمان معرفی و تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی از فعالیت های کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با مدیریت حجت الاسلام سعیدی اجرای طرح های تشویقی برای دانش آموزان است تا با نماز مانوس شوند و همچنین آموزش قرائت صحت نماز است.

 

وی بیان کرد: در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، طرح نور چشم از سوی آموزش و پرورش ارائه شد که حجت الاسلام سعیدی با اجرای این طرح به نحو مطلوب توانست یکی از امامان جماعت برتر اجلاسیه کشوری نماز انتخاب شود.

خوبی زاده ابراز کرد: طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ ) در شیراز با اعطای لوح سپاس از زحمات این روحانی جوان و فعال در عرصه نماز تجلیل شد.

پایان پیام/ 586