از گردهمایی دختران دهه هشتادی و نودی تا جشن خانوادگی شیرازی‌ها در دهه کرامت

از گردهمایی دختران دهه هشتادی و نودی تا جشن خانوادگی شیرازی‌ها در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
گردهمایی دختران دهه هشتادی و نودی همراه با ویژه برنامه جشن خانوادگی از جمله برنامه های دهه کرامت است که قرار است روزهای شاد و به یادماندنی را برای شیرازی ها رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ایام دهه کرامت در گوشه گوشه شهرهای کشورمان جلوه زیبایی دارد؛ از بوی گل و عطر بهارنارنج گرفته تا شربت و شیرنی و نوای زیبای مولودی خوانی ذاکران اهل بیت(ع)؛ جشنی برای کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) که روز تولدش به نام «دختر» نامگذاری شده؛ بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) که برای ما شیرازی ها و استان فارسی ها طعم دیگری دارد و همچنین گل سرسبد بوستان امامت و ولایت در کشورمان؛ حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) که در دل هر ایران و ایرانی جایگاه ویژه خودش را دارد؛ اینها همه حاکی از در پیش بودن روزهای خوش شادی و نشاط برای مردم ایران است.

 

شیرازی ها هم در این ایام بیکار ننشسته اند؛ بچه های مسجد در تکاپوی برگزاری ویژه برنامه های متنوعی هستند و هر کس به نوبه خود قرار است کاری کند تا دل هم نوعانش را در ایام شادی اهل بیت(ع) شاد و خشنود سازد.

 

گردهمایی دختران دهه هشتادی و نودی از برنامه هایی است که برای دهه کرامت تدارک دیده شده که همراه با برگزاری جشن، اجرای سرود، برگزاری مسابقه و هدیه است؛ این برنامه که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود، روز شنبه 30 اردیبهشت ماه به همت بچه های مسجد در کانون مسجد امام هادی(ع) در شهرک آرین صورت می گیرد.

 

همچنین قرار است در جشن بزرگ خانوادگی دهه کرامت یک روز شاد و به یاد ماندنی برای خانواده ها رقم بخورد؛ در این برنامه حاج ابوذر روحی هم حضور دارد و قرار است در کنار حامد سلطانی و حسین حقیقی به اجرای سرودهای سلام فرمانده ۱ و۲ و سرود و پویش خواهر برادری بپردازد.

 

 این جشن رویایی همراه با برنامه های شاد و اجرای مسابقه و  جوائز ارزنده چهارم خرداد ماه از ساعت ۱۹و۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.

 

در همین راستا، پویش مردمی خواهر برادری هم به همت متولیان این برنامه فراخوان داده شده و از شرکت کنندگان خواسته شده عکس ها و کلیپ های خود را با موضوعات خاطرات شاد و شیرین خواهر برادری، بازی های خواهر برادری، فعالیت های خیرخواهانه خواهر برادری، قول و قرارهای خواهر برادری، جشن های خواهر برادری و خاطره گویی به نشانی @Rjabbari  در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

۳ آثار برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و تعدادی از تصاویر هنری و زیبا به صورت استیکر منتشر می شود.

پایان پیام/ 691