آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی «مدها متان» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی

آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی «مدها متان» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
رضایی گفت: مسابقات قرآنی «مدها متان» با هدف(طرح ملی مسجد، پایگاه قرآنی)در هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی آغاز شد. 

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،  گفت:  ثبت نام در این مسابقات قرآنی در هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی آغاز شد.  

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، مکبری، ‌قرائت نماز، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، حفظ جزء ۳۰ و استعدادیابی برگزار می‌شود. 

رضایی ادامه داد: مقاطع سنی کودکان شامل رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان شامل رده سنی هفت تا ۱۶ سال و جوانان شامل رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی گفت: ثبت نام برای شرکت در این دوره از جشنواره مدهامتان از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان جهت اطلاع و شرکت در مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند. 

رضایی با بیان اینکه آغاز شانزدهمین دوره از مسابقات  قرآنی «مدها متان» از شهرستان خوی بوده، گفت: با توجه به اینکه در زلزله های اخیر برخی مساجد روستایی و شهری در مناطق محروم شهرستان خوی دچار آسیب شده به هم دلیل مسجد آقاابراهیم این شهرستان به عنوان کانون ثبت نام فعالان قرآنی انتخاب شده است.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی افزود: هدف اصلی این مسابقات اجرای (طرح ملی مسجد، پایگاه قرآنی) می تواند باشد.

پایان پیام/ 566