دهه کرامت دهه ارزش گذاری اهل بیت(ع) و افزایش دوستی با آنان است

دهه کرامت دهه ارزش گذاری اهل بیت(ع) و افزایش دوستی با آنان است

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: دهه کرامت دهه ارزش گذاری اهل بیت(ع) و افزایش دوستی با آنان است و باید در این دهه در افزایش فرهنگ و آموزه های رضوی تلاش شود.

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: ايام دهه كرامت از ولادت حضرت معصومه‌(س) تا ولادت امام رضا‌(ع) است كه در اين ايام مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود و با توجه به تاکیدات دین اسلام بر دوستی بر اهل بیت و توجه به قرآن باید در این دهه در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

وی افزود: امروز در جنگ نرم و رسانه ای دشمن بیش از هر زمان دیگری نیازمند گفتمان اهل بیتی هستیم و باید در این راستا تلاش شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: دهه کرامت، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار‌(ع) و حب و دوستی با آنان است و باید در این دهه جوانان و نوجوانان با معارف دينی بیش از پیش آشنا شده و اخت بگیرند.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای تبیین ارزش ها و آموزه های فرهنگی و رضوی است؛ خاطر نشان کرد: تلاش برای مردمی برگزار کردن جشن های دهه کرامت و استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان در برنامه ها می تواند خنثی کننده برنامه های ضدفرهنگی و دینی دشمن باشد.

وی یادآور شد: دهه کرامت دهه بصیرت افزایی و معرفت افزایی است و باید از این فرصت برای افزایش بصیرت دینی در بین نسل جدید و خنثی کردن توطئه های دشمنان استفاده کرد.

پایان پیام/ 175