برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان در دهه کرامت در کانون شهید گراییلی قائمشهر

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان در دهه کرامت در کانون شهید گراییلی قائمشهر

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
مهرنیا از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان در دهه کرامت در کانون شهید گراییلی قائمشهر خبر داد و گفت: این کلاس ها با هدف توانمندسازی زوج های جوان برگزار می شود.

مهدی مهرنیا، مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی روستای خرماکلا قائمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: دهه کرامت دهه بیان و تبیین زندگی رضوی و اهل بیتی در جامعه است و در شرایط فعلی باید ابعاد معنوی زندگی ائمه را به درستی در بین نسل جدید تبیین کرد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات دین اسلام بر زندگی سالم و برنامه ریزی در این راستا، سالم ترین، زیباترین و ملموس ترین شیوه تمدن اسلامی، شیوه زندگی اسلامی است که در سخن و سیره اهل بیت (ع) عرضه شده است که این کانون تلاش دارد تا در دهه کرامت امسال ویژه برنامه های توانمندسازی زوج های جوان را برگزار کند.

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی روستای خرماکلا قائمشهر یادآور شد: هدف اصلی بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداری، حفظ ارزش‌های دينی ـ اسلامی است و تلاش داریم تا در این هفته در این راستا تلاش شود.

مهرنیا گفت: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوج های جوان به مدت 2 روز با حضور اساتید کشوری در اردوگاه خرمکلا و ارودی فرهنگی ورزشی حلقه صالحان دختران کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی روستای خرماکلا قائمشهر از برنامه های محوری ما در ایام دهه کرامت است که برنامه ریزی انجام و این برنامه ها نهایی شده است.

وی یاادآور شد: برنامه های فرهنگی وهنری ویژه بزرگداشت دهه کرامت، در قالب جشن های مردمی و اجرای برنامه های هنری و نشست های بصیرت افزایی در این کانون همون سنوات گذشته برگزار می شود.

پایان پیام/ 175