شناسايي ظرفيت هاي محلات براي پويايي کانون هاي مساجد ضروري است

شناسایی ظرفیت های محلات برای پویایی کانون های مساجد ضروری است

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
رفيعي بر ضرورت استفاده از مشارکت هاي مردمي در پيشبرد اهداف کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد تاکيد کرد و گفت: شناسايي ظرفيت هاي موجود در محلات براي پويايي مسجد و کانون هاي مساجد ضروري است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، مهدی رفیعی، دستیار استاندار زنجان در مردمی سازی دولت امروز در بازدید از کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان، ضمن خداقوت به بچه های مسجد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و گفت: به فرموده ایشان برای دستیابی به تمدن اسلامی باید به حرکت های عمومی در جامعه سرعت و انظباط بخشید.

 

وی بر ضرورت استفاده از مشارکت های مردمی در پیشبرد اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: شناسایی ظرفیت های موجود در محلات برای پویایی مسجد و کانون های مساجد ضروری است.

 

به گفته رفیعی، متولیان مسجد باید از حلقه فعالیت خود که محدود به مسجد می شوند، خارج شده و دایره فعالیت خود را گسترش دهند، تعامل بین مساجد و استفاده از مشارکت های مردمی در پویایی مسجد کمک خواهد کرد.

 

در ادامه محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان نیز از کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان به عنوان یکی از کانون های پای کار در زنجان یاد کرد و گفت: مسجد آقامیرزااحمد یکی از مساجد تراز انقلاب اسلامی است که شاهد احیا کارکردهای مسجد در آن هستیم.