قرآن کریم مسیر زندگیم را عوض کرد

قرآن کریم مسیر زندگیم را عوض کرد

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
لقمان چاهانی گفت: قرآن کریم چراغ راه زندگی بشریت است و عمل به دستورات آن سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد و مسیر زندگیم را عوض کرد و به لطف خداوند و رهنمودهای قرآن کریم از قرار گرفتن در مسیر اشتباه زندگی و از آسیب های اجتماعی مرا بر حذر داشت.

لقمان چاهانی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: سال گذشته در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان با شرکت در رشته حفظ کل قرآن کریم مقام اول استانی را کسب کردم.
این برگزیده پانزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان افزود: با کسب رتبه اول استانی به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدها متان راه پیدا کردم اما بنا به دلایلی موفق به شرکت در این مرحله نشدم.
وی بیان کرد: از همان دوران کودکی با قرآن کریم مأنوس شدم و آرزو و رویایی کودکیم این بود وقتی بزرگ شدم بتوانم کل قرآن کریم را حفظ کنم و بعد هم معلم شوم.
چاهانی ابراز کرد: به لطف خداوند و با زحمات استادی که داشتم سال دوم راهنمایی کار حفظ قرآن کریم را شروع کردم و پس از گذشت ۲ سال حافظ کل قرآن کریم شدم.
چاهانی با اشاره به این که قرآن کریم را به روش سنتی حفظ کرده است، ابراز کرد: با چند نفر از هم سن و سالانم زیر نظر استاد روزانه ۲ صفحه از قرآن کریم را حفظ می کردیم.
این حافظ کل قرآن کریم اظهار کرد: عضو کانون فرهنگی هنری شهید شهدا نژاد هستم و سال گذشته از طریق این کانون در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان شرکت کردم.
وی عنوان کرد: یکی از اهداف حضورم در جشنواره قرآنی مدها متان محک زدن و میزان آمادگیم بود.
چاهانی یکی از ویژگی های جشنواره های قرآنی مدها متان را کشف استعدادهای قرآنی دانست و ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که ما در منطقه محروم رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج زندگی می کنیم و آنتن دهی اینترنت بسیار ضعیف است بنابراین به سختی می توان برای بارگذاری آثار وارد سایت بچه های مسجد شد که از متولیان این جشنواره می خواهیم در این خصوص چاره اندیشی کنند.
این برگزیده جشنواره قرآنی مدها متان خاطرنشان کرد: قرآن کریم چراغ راه زندگی بشریت است و عمل به دستورات آن سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد و مسیر زندگی من را عوض کرد و به لطف خداوند متعال و رهنمودهای قرآن کریم از قرار گرفتن در مسیر اشتباه زندگی و از آسیب های اجتماعی مرا بر حذر داشت.

پایان پیام/ 586