۱۱ نماینده ولی فقیه فارغ التحصیل حوزه علمیه امام صادق ع) جیرفت

۱۱ نماینده ولی فقیه فارغ التحصیل حوزه علمیه امام صادق ع) جیرفت

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام میثم تارم گفت: به لحاظ تعداد طلبه ای که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند بزرگترین حوزه علمیه استان است و طلاب از پایه اول تا دهم در حوزه علمیه امام صادق (ع) مشغول تحصیل هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲۵ اردیبهشت ماه) حجت الاسلام میثم تارم در مراسم شهادت امام صادق (ع)، گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) سال ۱۳۷۴ در خانه اجاره ای آغاز به کار کرد و  در حال حاضر ۲۰۰ طلبه به صورت حضور ی و غیر حضوری در این حوزه مشغول تحصیل هستند.
امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت بزرگترین حوزه علمیه استان کرمان است، ابراز کرد: به لحاظ تعداد طلبه ای که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند بزرگترین حوزه علمیه استان است و طلاب از پایه اول تا دهم در حوزه علمیه امام صادق (ع) مشغول تحصیل هستند.
وی اظهار کرد: تاکنون ۷ نفر امام جمعه، ۱۱ نفر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ادارات کل و نیروی انتظامی از حوزه علمیه امام صادق (ع) فارغ التحصیل شده اند و تعدادی نیز در ادارات مشغول خدمت می باشند و تعدادی نیز به عنوان امام جماعت در مساجد مشغول تبلیغ دین هستند.
حجت الاسلام تارم با اشاره به سفر رییس جمهوری به جنوب کرمان و شهر جیرفت عنوان کرد: با توجه به مشکلات و محرومیت جنوب کرمان کارشناسی کارشناسان، رییس جمهوری در سفر به جنوب کرمان و جیرفت قول مساعد دادند که جنوب کرمان استان شود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: امیدواریم این سخن به حق آیت الله رییسی که لایحه آن در دولت آماده شده بزودی محقق شود چرا که مردم جنوب کرمان که همراه پشتیبان دولت مردمی و انقلابی بوده اند بی صبرانه چشم انتظار تحقق این مهم هستند.
وی عنوان کرد: از آیت الله ابوالقاسمی که مشاور رییس جمهوری هستند درخواست داریم تا حامل سلام ما مردم جنوب کرمان به رییس جمهوری و تحقق قول تشکیل استان کرمان جنوبی باشند.
حجت الاسلام تارم بیان کرد: امیدواریم با تشکیل استان کرمان جنوبی دیگر مردم مجبور نباشند مسیر صعب العبور مرکز استان کرمان برای انجام روند کارهای اداری و درمانی را طی کنند.

پایان پیام/ 586