اجرای برنامه «جوانه های مکتب جعفری» در لارستان

اجرای برنامه «جوانه های مکتب جعفری» در لارستان

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
​برنامه «جوانه های مکتب جعفری» ویژه نونهالان همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) لارستان برگزار شد.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: «جوانه های مکتب جعفری» عنوان برنامه ای است که به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام خمینی(ره) لارستان همزمان با سالروز شهادت امام ششم حضرت امام صادق(ع) برگزار شد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: این برنامه در راستای تبیین معارف و ارزش های دینی و معرفی شعائر دین به کودکان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به حضور حدود 50 کودک در این برنامه معنوی، عنوان کرد: این برنامه با حضور نونهالان دختر و پسر زیر 9 سال با برگزاری مراسم عزاداری صادق آل محمد (ع) صورت گرفت.

 

اخوت خاطرنشان کرد: در این مراسم صادق نژادان از کارشناسان مذهبی درباره زندگانی امام صادق(ع) و نحوه شهادت ایشان به زبان کودکانه سخن به میان آورد و در ادامه نیز با اجرای برنامه های متنوع و عزاداری به پایان رسید.

 

به گزارش شبستان، سایر کانون های فرهنگی هنری در جنوب استان فارس نیز در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) به برگزاری مراسم های عزاداری و سوگواری و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

پایان پیام/ 691