بهره مندی ۴۰ کانون فرهنگی هنری استان فارس از شناسه ملی

بهره مندی ۴۰ کانون فرهنگی هنری استان فارس از شناسه ملی

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
حجت الاسلام امیدی گفت: تعداد ۴۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان فارس از شناسه ملی برخوردار هستند.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: کانون‌های مساجد باید فعالیت‌های خود را در سامانه «بچه های مسجد» ثبت کنند، چرا که سرانه‌های پرداختی از طریق اعتبارات ملی تنها به کانون‌هایی اختصاص داده می‌شود که در سامانه ستاد فهما ثبت شده باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۰۰ کانون در سطح استان افزود: شناسه ملی از این جهت حائز اهمیت است که حمایت ها و تزریق اعتبارات از این طریق صورت می گیرد.

 

وی از بهره مندی ۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد فارس از شناسه ملی خبر داد و گفت: این امر در راستای جذب حمایت های حاصل از ارائه طرح های فرهنگی مساجد صورت گرفته است و برای رفع آسیب های اجتماعی مساجد اتاق وضعیت و نظام مسائل مساجد استان نیز در حال پیگیری است. 

 

حجت الاسلام امیدی همچنین رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد را به نوعی کمک به دولت ها عنوان کرد و با اشاره به فعالیت بیش از 26 هزار باب کانون در مساجد کشور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک شبکه عظیم خانواده محور و مسجد پایه هستند که جذب نوجوانان و جوانان را دنبال می کنند.

 

پایان پیام/ 691