نمایشگاه دنیای ناشناخته برگزار شد

نمایشگاه دنیای ناشناخته برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
محمد مهدوی جهاد تبیین را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تبیین دستاوردهای انقلاب و ایران اسلامی نمایشگاه مفهومی تخت عنوان دنیای ناشناخته ها برگزار شد.

محمد مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جهاد تبیین را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم در تبیین دستاوردهای انقلاب و ایران اسلامی نمایشگاه مفهومی تخت عنوان دنیای ناشناخته ها برگزار شد.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد افزود: این نمایشگاه با ۱۴ غرفه تخصصی در زمینه های کشاورزی، نفت، سلول های بنیادی، امنیت، هوا فضا، اقتصاد، امید آفرینی، زیرساخت، سبک زندگی و غیره از پنج شنبه هفته گذشته آغاز بکار کرد و امشب نیز به کار خود پایان داد.

 

 

وی با بیان این مطلب که امروز دشمن با تحریف واقعیت ها سعی در گمراه کردن ذهن نوجوان و جوان ما دارد، اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس ناامیدی در نوجوانان و جوانانی است که هیچ درکی از وضعیت کشور تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ندارند.

 

مهدوی امید آفرینی را از توصیه های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: با به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای انقلاب و ایران اسلامی در نمایشگاه دنیای ناشناخته سعی کردیم به نوجوانان و جوانان نشان دهیم که ایران اسلامی به چه موفقیت هایی دست یافته که مایه افتخار است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) و گروه جهادی فدائیان رهبر راه اندازی شده است.

 


وی بیان کرد: در مدت یک هفته که نمایشگاه دنیای ناشناخته بر پا شد روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب میزبان عموم مردم به ویژه دانش آموزان بودیم.
مهدوی با اشاره به سایر فعالیت های کانون، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت ۲ سری جهیزیه و ۱۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال در بین نوعروسان بی بضاعت و خانواده های نیازمند توزیع شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا (ع) عنبرآباد عنوان کرد: این کمک های مومنانه با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، خانه احسان، گروه جهادی فدائیان رهبر و این کانون فرهنگی هنری تامین شد.

پایان پیام/ 586