کانون عاشورای بیرجند میزبان بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی

کانون عاشورای بیرجند میزبان بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی

تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
اسدزاده گفت: کانون فرهنگی و هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) بیرجند همزمان با دهه کرامت، میزبان بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی است.

مهدی اسدزاده- مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) بیرجند- در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: برنامه محوری «مثل معصومه» همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها در مسجد خاتم النبیین مهرشهر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) بیرجند افزود: این برنامه محوری با حضور بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی آتسوکو (فاطمه) هوشینو و با حضور پر شور دختران برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشورای مسجد خاتم النبیین(ص) بیرجند با بیان اینکه عوامل این جشن متفاوت و دخترانه از ساعت 15:30 در محل مسجد خاتم النبین حضور خواهند داشت تا پذیرای مهمانان باشند، افزود: خواهران مساجد مهمان برای حضور در این جشن هیئت وار به سمت شهدای گمنام مهرشهر خواهند آمد و این هیئت ها بعد از تجمیع به صورت یک هیئت بزرگ وارد مسجد خاتم النبیین خواهند شد.

 

وی از حضور خادمیاران حرم امام رضا(ع) در این جشن خبر داد و گفت: مولودی خوانی، مسابقه دابسمش، برگزاری مسابقه مادر و دختری، اجرای سرود، قرائت زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه (س)توسط خادمیاران و قرعه کشی اسامی معصومه و هدیه سفر مشهد مقدس برای این جشن تدارک دیده شده است.

 

 

 

پایان پیام/ 575