آموزش شنا ویژه بچه مسجدی های کانون دوستان ‌آسمانی در فصل تابستان

آموزش شنا ویژه بچه مسجدی های کانون دوستان ‌آسمانی در فصل تابستان

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
گواهیان از برگزاری دوره ‌آموزشی شنا ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری دوستان ‌آسمانی خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه تابستان در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی خبر داد و گفت: دوره آموزشی شنا از برنامه های مفرح و مورد استقبال بچه مسجدی های این کانون است که از ابتدای فصل تابستان کانون فرهنگی هنری کلید می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: این برنامه با حضور بچه های مسجد و در استخر «توحید» آغاز و گام به گام آموزش شنا به روش اصولی به شرکت کنندگان فرا داده می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: آموزش شنا نیز بر عهده یکی از بچه های مسجد و از مربیان برجسته رشته شنا است که هر سال این کلاس آموزشی را ویژه بچه های مسجد برگزار می کند.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری کلاس شنا در این کانون فرهنگی هنری، خاطرنشان کرد: بدین منظور روزهای یکشنبه،‌ سه شنبه و پنج شنبه دوره آموزشی شنا ویژه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به آغاز نام نویسی این دوره آموزشی ویژه بچه های مسجد گفت: علاقمندان می توانند جهت ثبت‌نام از شنبه شب ۳۰ اردیبهشت ماه به دفتر ستاد تابستان واقع در حیاط مسجد مراجعه کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه با آغاز فصل تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کلاس های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و... ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود، اظهار کرد: سایر کلاس های تابستانی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز به مرور برگزار می شود.

پایان پیام/ 691