برگزاری جشن «بهترین دختر دنیا» توسط بچه‌های مسجد جوادالائمه(ع)

برگزاری جشن «بهترین دختر دنیا» توسط بچه‌های مسجد جوادالائمه(ع)

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» مشهد مقدس، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشن «بهترین دختر دنیا» را برگزار می‌کند؛ طبخ کیک و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان ازجمله بخش‌های این جشن است.

«مهدی رجب‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» مشهد مقدس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار کرد: از آغاز این دهه به همت بچه‌های مسجد به مدت ۱۰ روز تا ولادت حضرت ثامن‌الائمه(ع) مجری برنامه های دهه کرامت هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) ادامه داد: در این راستا ویژه‌برنامه روز ولادت کریمه اهل بیت(س) با شعار محوری «حضرت معصومه(س)، بهترین دختر دنیا» به همت کانون جوادالائمه (ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود که از جمله برنامه‌های این جشن مسابقه کیک‌پزی است و پس از انتخاب نفر برتر، کیک‌های طبخ شده بین اهالی خیابان و شرکت‌کنندگان در جشن توزیع می شود.

 

 

 

این فعال مسجدی گفت: تجلیل از دختران برتر کانون جوادالائمه ع) از دیگر فعالیت‌هایی است که به مناسبت روز دختر انجام می شود، ضمن اینکه سخنرانی دو تن از فعالان عرصه حجاب نیز زینت‌بخش این جشن و محفل است.

 

وی با بیان اینکه تاکید نسبت به نامگذاری روز ولادت امام جواد(ع) به عنوان روز پسر از دیگر محورهایی است که در این جشن دنبال می شود، تأکید کرد: تلاش ما این است همان طور که یک روز در تقویم رسمی کشور به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، به دنبال آن هستیم که بتوانیم روزی را به نام روز پسر همزمان با ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به تقویم رسمی کشور وارد کنیم.

 

پایان پیام/ 248